Tip, klacht of compliment
Klacht en klachtenregeling
Misschien bent u niet tevreden over onze dienstverlening en wilt u een klacht indienen? We vinden het belangrijk dit van u te horen. Het geeft ons de kans om misverstanden uit de wereld te helpen, fouten te herstellen en onze dienstverlening te verbeteren.
Bent u een cliënt van SMO en heeft u een klacht, klik dan op de volgende link: ‘Informatiebrochure Rechten cliënt, Klachten en Cliëntenraad’.
In deze brochure staat beschreven hoe u uw klacht kenbaar kunt maken.
Bent u een geen cliënt van SMO en heeft u een klacht, dan kunt u uw klacht kenbaar maken door onderstaand formulier op deze pagina in te vullen en te verzenden. Als u een reactie op uw klacht wilt, is het belangrijk dat u in ieder geval uw naam en mailadres invult. Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen drie werkdagen reageren.
Wilt u SMO een compliment maken? Of heeft u een tip over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij horen het heel graag! Het kleinste verbeteridee kan namelijk al een groot verschil maken. Uw tips en complimenten kunt u aan ons doorgeven door het formulier onder aan deze pagina in te vullen en te verzenden.
Verbeteridee, klacht of compliment